Ravnanje s težavnim gostom

Težavni gost –
od povpraševanja do ocene

Praktična delavnica za vsakega sobodajalca, saj bodo primeri iz prakse dobrodošli tako novim kot izkušenim sobodajalcem.

Spoznajte kako lahko
od težavnega gosta dobite zadovoljnega gosta

 

Predavateljica BILJANA ČENIĆ

Izkušena mediatorka in ustanoviteljica Airbnb storitve

Več o predavateljici

Osebni pristop do učenja tehnik na resničnih primerih o komunikaciji z težavnimi gosti

5 glavnih razlogov za udeležbo:

 priložnost, da izboljšate komunikacijo s težavnimi strankami in poseldnično več zaslužite.

 Spoznavanje resničnih primerov ter osebni pristop vaši situaciji

 izmenjava izkušenj z ostalimi sobodajalci za nove ideje

 program bo vodila uspešna mediatorka z več kot 10 letnimi izkušnjami na področju mirnega reševanja sporov

 Prejeli boste vsebino delavnice v ppt prezentaciji! 

PROGRAM DELAVNICE

 1. del – OSNOVE AIRBNB KOMUNIKACIJE

  • Osnovne tehnike komunikacije
  • Pravilo prvih 30 sekund
  • Predstavitev uporabnih aplikacij
  • Kako komunicirati z gosti za doseganje višje zasedenosti?

 2. del – GOST POSTANE IZZIV – OCENE in REŠEVANJE SPOROV

  • Zakaj je točnost opisa nastanitve ključna?
  • Na kakšne načine lahko pridobimo oceno?
  • Kako izkoristimo oceno v svoj prid?
  • Negativna ocena – kako se odločimo kdaj in na kakšen način se odzovemo na njo?
  • Seznanitev z Airbnb načinom reševanja pritožb

 3. del – PRIMERI IZ PRAKSE – PRAKTIČNI DEL SEMINARJA

  • Na podlagi primera iz prakse udeleženca sledi praktični del seminarja

Samo 20 prostih mest
za seminar, ki vam bo ponudil dostop do znanja in bogatih osebnih izkušenj uspešne mediatorke!

Zadovoljen in srečen gost pomeni več rezervacij ter večji zaslužek!

Garancija

V kolikor ne boste zadovoljni s seminarjem, vrnemo denar!

Prijava na seminar

 

Zadnji rok prijave je 21.5.2017 (do 17. ure)

2017-05-19T12:26:50+00:00